پایگاه خبری بخش مرکزی شهرستان کاشمر

فرهنگی ، ورزشی ، خبری و اطلاع رسانی بخش مرکزی شهرستان کاشمر

پایگاه خبری بخش مرکزی شهرستان کاشمر

فرهنگی ، ورزشی ، خبری و اطلاع رسانی بخش مرکزی شهرستان کاشمر

این وب سایت پایگاه خبری بخش مرکزی جهت اطلاع رسانی از فعالیت های فرهنگی ، هنری ورزشی بخش مرکزی
در سطح شهر و روستاههای بخش مرکزی می باشد .
دهیاران محترم روستاهها و شورای اسلامی روستا هها جهت ازتباط با ادمین می توانند با از طریق تلگرام :
@ghoozhd98 ارتباط برقرارنمایند .

آخرین مطالب

بیش از ۵۰ درصد اعضای کانون‎های مسجد را روستاییان تشکیل می‎دهد

بیش از ۵۰ درصد اعضای کانون‎های مسجد را روستاییان تشکیل می‎دهد
رئیس ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور در دیدار با آیت الله «محمدجواد فاضل لنکرانی» گفت: بیش از ٥٠ درصد از اعضای کانون های مساجد را روستاییان تشکیل می دهند.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، حجت الاسلام و المسلمین «حبیب رضا ارزانی» در دیدار با آیت الله «محمدجواد فاضل لنکرانی» که امروز (دوشنبه ٢ اردیبهشت ماه) برگزار شد، گفت: در این مکان حضور یافتیم تا از رهنمودهای شما برای جشنواره مدهامتان استفاده برده و از شما دعوت کنیم تا در این جشنواره شرکت فرمایید.

رئیس ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور افزود: ستاد کانون های مساجد سامانه ای را سال گذشته با نام سامانه بچه های مسجد راه اندازی کرد که بیش از ٢ میلیون تن از بچه های مسجد در آن ثبت نام کرده اند.

وی تصریح کرد:  بالای ٥٠ درصد از اعضای کانون های مساجد را روستاییان تشکیل می دهند و کمتر از ٥٠ درصد نیز اعضای شهری هستند.

حجت الاسلام و المسلمین ارزانی اظهار داشت: وظیفه ما جذب جوانان و نوجوانان به مسجد است و همه تلاش خود را انجام می دهیم تا در این مساله موفق باشیم.

وی با اشاره به تکیه فعالیت های کانون های مساجد بر قرآن ادامه داد: ١٥٠٠ خانه نور در مسجد داریم و تا پایان اسفندماه ١٠ هزار نفر به عنوان مربی قرآن مشغول به فعالیت هستند.

رئیس ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور خاطرنشان ساخت: ارزش های اخلاقی و داستان های قرآنی را در قالب نقاشی و عکس به این مسابقات اضافه کردیم و استقبال گسترده ای صورت گرفت.


۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۳:۳۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی