پایگاه خبری بخش مرکزی شهرستان کاشمر

فرهنگی ، ورزشی ، خبری و اطلاع رسانی بخش مرکزی شهرستان کاشمر

پایگاه خبری بخش مرکزی شهرستان کاشمر

فرهنگی ، ورزشی ، خبری و اطلاع رسانی بخش مرکزی شهرستان کاشمر

این وب سایت پایگاه خبری بخش مرکزی جهت اطلاع رسانی از فعالیت های فرهنگی ، هنری ورزشی بخش مرکزی
در سطح شهر و روستاههای بخش مرکزی می باشد .
دهیاران محترم روستاهها و شورای اسلامی روستا هها جهت ازتباط با ادمین می توانند با از طریق تلگرام :
@ghoozhd98 ارتباط برقرارنمایند .

آخرین مطالب

جشن‌های دهه کرامت در بیش از ۱۲۰ نقطه کشور و بیش از ۲۰ مرکز بین‌المللی در سطح کشورهای مختلف دنیا برگزار می‌شود

به‌گزارش ستاد خبری دهه کرامت، همزمان با دهه کرامت پویش مردمی”‌سهم من از بهشت” با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می‌شود. این پویش برای مشارکت مردمی در ساخت شبستان امیرالمؤمنین (علیه‌السلام) است.

 

جشن‌های دهه کرامت در بیش از ۱۲۰ نقطه کشور و بیش از ۲۰ مرکز بین‌المللی در سطح کشورهای مختلف دنیا برگزار می‌شود. تعویض پرچم حرم حضرت معصومه(س) روز ۱۲ تیرماه در صحن اتابکی انجام می‌شود.

 

طبق گفته مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت معصومه(س)، طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، قرار است دو هزار برنامه مردمی در قالب تشکل‌های مردمی در دهه کرامت برگزار می‌شود.

 

نخستین کنگره شعر فاطمی نیز همزمان با دهه کرامت در قم برگزار می‌شود. در این برنامه از شاعران تراز اول کشوری برای حضور دعوت شده است.

 

همچنین یکی از افراد نخبه که در حوزه‌های فرهنگی اجتماعی نقش ویژه‌ اثرگذاری داشته است، تجلیل می ‌شود و علاوه بر این، نمایشگاهی با محوریت دهه کرامت در صحن فاطمی برگزار خواهد شد.

 

در دهه کرامت اتاق عقد حرم حضرت معصومه (س) در خدمت زوجینی است که پیوند آسمانی خود را در این دهه برگزار می‌کنند، امسال از ۸۰ قرآن‌آموزی‌که از دهه کرامت سال گذشته تا امسال به حفظ قرآن کریم پرداختند تجلیل می‌شوند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی